i miss you

Sitter och tittar på en enastående utsikt.. helt sjukt!! 
känner mig lite frusen och ska betala lite räkningar och sånt.
skulle vara skönt med en jätte varm dusch precis just nu!
eller bara lägga sig i sängen under täcket..
Har hittat ett ställe mamma kan bygga hus på, med pool och allt ;p
kollar på stället just i denna stund
så fint! :)

Har varit på fest med jobbet. Sååå sjukt kul!
bastuflotte, god mat, alkohol, ring efter båt och träningsverk :D
så jävla härligt! men sjukt kallt i älven! man fick verkligen veta att man lever när man hoppa i där.


 

   





 

har blivit mycke skräpmat på senaste känner jag också.
måste dra ner lite på det..

sofia skulle behöva komma hit!! :p



nu ids jag inge mer :p
puss och hej

Kommentarer
Postat av: S

oh, you miss me ;D

2009-08-25 @ 23:46:36
Postat av: Anonym

jag saknar du med

2009-08-26 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback