Jag Vet Inte!

Hur ofta svarar jag inte det?
Vad vet jag egentligen??

Jag vet att jag älskar skor
Jag vet att jag har blivit väldigt dålig på att lyssna när folk pratar om allvarliga saker
Jag vet att jag skulle behöva dammsuga ännu en gång
Jag vet att jag är hungrig
Jag vet att jag köpte nya skor för typ 4 dagar sen och nu vill jag redan köpa ett par till
Jag vet att jag inte hade kunna leva utan musik
Jag vet att jag hatar att man måste vara kontaktbar 24/7
Jag vet att jag tyckte det var bättre förr
Jag vet att jag vet mer än vad jag säger
Kolla jag hade kunna hålla på hur länge som hellst med saker jag vet..

Varför svarar jag, jag vet inte så ofta då?? det vet jag inte.

Äh nu vet jag att jag ska gå äta mackor till middag.
Snacka om att vara slö



The deeper I go
The higher I fly

Kommentarer
Postat av: Jag vet inte <3

Jag vet, du säger det jätteofta! :P

Men jag vet också att du vet en massa och jag vet att du tycker vissa saker är jobbigt. Men du vet att jag finns där 24/7 ÄVEN om du inte svarar jämt för det är egentligen bara en stor fördel om du gör det (men gör det snälla ändå).

2010-07-13 @ 02:49:01
Postat av: Sofia

Jag är precis likadan. Fick frågan "vad hade du sagt om du inte fick säga jag vet inte?" mitt svar var "inte vet jag"....Säger väl allt..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback