"You let my hand go and you fake a smile for me"

Fan vad skönt det var att dansa idag och fy fan cad skönt att allt har löst sig med festivalhelgen.
Nu har vi inte mycke kvar att göra.
Riktiga kämpar dom där.. WEAH! Hoppa högt och ligg lågt.

Känner att jag är i stort behov av en dusch, det känns också bra, då vet jag att jag jävla rört mig ordentligt..
Och det är nånting som verkligen behövs.
Nu ser jag fram emot fyra lediga dagar och massvis med dans.

Och framför allt! Ingen krog och ingen alkohol den här helgen!

Hörde att mamma missa flyget idag också så hon blir visst i stan till på lördag.
Lovar hon missa det med flit ;p




In lifetimes before






Kommentarer
Postat av: Familjen

Ha! har inte varit in på din blogg på jättejättelänge och vips, nu när jag väl var så hade du precis uppdaterat :P snacka om timing! Gud, du låter som värsta alkisen ju, höhö!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback