nämen hej igen sthlm

Jaha bara lägga upp en ny plan för livet..

1.Flytta från Kiruna
2. ?
3. ?
4. ?
Jaja jag har ju en början iaf..

Det sket sig i paris, fick inte komma på planet till atlanta för att jag inte hade, ja vad det nu hette, inte visum men nån form av tillstånd för att få landa i usa.. efter det stoppet sket sig allt och jag hade att välja på att köpa en ny tur och retur biljett för mellan 15 000- 20 000.. Eller åka hem igen.. så det blev det billigare alternativet och det var inte hellet så billigt ska jag tala om. Så hej fattiga sofie här!

Pappan tyckte vi kunde göra ett nytt försök nästa vecka.. men jag tänker inte slänga ut ett öre till för att sitta fast på nån annan flygplats i världen.. så roligt var det inte.
Hade jag vetat att jag skulle få sitta där i 10 timmar så hade jag fan lämnat flygplatsen och turistat lite..
men men ingen ide att vara bitter över det här.
Bara ta nya tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback